Wednesday, June 16, 2010

Super Duper


Easy going, smile ,happy all the time and what so ever you may called to the person Photo above, may be some of us dont know who is he, what is he doing actually and why must we called him as high as we called above? I believe most of comitty has known him as well they have seen his performance during Peran saka held in Batam.

His name is bapak Ir. Tato Wahyu or  we may called him as Kak Tato as a usual  called in scout movement (gerakan kepramukaan). Penampilan yang sederhana membuatnya gampang dikenal dimana-mana bahkan
sepanjang perhelatan Peran saka Nasional yang di laksanakan di Batam ini adalah movementnya untuk mensukseskan tidak lepas dari peran kak Tato.
Menjembatani lintas department, internal and external adalah bagian yang sering dilakukan oleh beliau, bahkan tidak jarang selama beberapa bulan belakang ini super duper kesibukannya pulang pergi Jakarta Batam hanya untuk urusan Scout.
So what do we say to him? We should thank to him and the team, yang mungkin tidak mungkin saya tulis satu persatu bukan karena tidak muat dalam file ini tapi semata-mata karena memang namanya belum tau.

So I just want to say to Kak Tato, Ganbatte kudasai,,,,,arigato gozaimasu.........

No comments:

Post a Comment